Fordele og hvorfor hotellerne er stærkere sammen

Hotel webpakken bliver løbende tilpasset til alle enheder, som jeres gæster benytter, hvilket er ensbetydende med markant flere online bookinger. 


med sidste ny udvikling uden meromkostninger for det enkelte hotel.

  • Optimeret til både desktop computere, tablets og mobiltelefoner
  • Meget brugervenligt administration – logisk struktur og redigering
  • Bevar strukturen/content ved skifte af tema
  • Fokus på synlighed – optimeret til søgemaskiner og sociale medier
  • Integration med dit online booking system og salgssporing.

få dine gæster sikkert i mål

  • Integration af online booking (parameter booking) til dit PMS system gør det nemmere for gæsterne af booke direkte på hjemmesiden.
  • Vin & Menukort - nem og hurtig opdatering.
  • Automatisk sprog versionering til alle hotelmoduler
  • Sprog tilpasset for den enkelte bruger via IP-adresser
  • Nyheds- & arrangementskalender med tidsstyring
  • Nyhedsbrev inkl. designskabelon (Tilmeld/afmeld)
  • Facebook Konkurrencer - fasthold dine gæster
  • Livechat pr. bruger - dialog med dine gæster real time (kræver abb)
  • Konference eller mødeplanlæggeren (med eller uden priser)
  • Kampagne side til specielle aktiviteter
  • Splash pakke - fremhæv dine budskaber
  • Webshop - sælg gavekort, arrangementer, bøger m.m.

Al udvikling er målrettet dine gæster`s adfærd

+77%

af dine gæster besøger dit hotels hjemmeside, inden de booker

+84%

vil gerne booke på dit hotel, hvis fik samme pris og garanti.

+32%

tror at priserne er billigst hos OTAérne. Hvad er oplevelsen på dit website?

+50%

booker andetsteds, hvad ville 10 % af provisionen betyde på din bundlinje?


  • Vi tilbyder i dag en oppetid på hele 99,9%.
  • Automatisk opdatering til sidste nye version.
  • Daglig backup og mulighed for special backup ønsker.
  • Vores servere er placeret i Danmark og ligger indenfor fysisk rækkevide.
  • Hotline - 24/7 support til mennesker også i weekenden.

Vores mål er at etablere et langvarigt, tillidsfuldt samarbejde med vore hotel kunder og vi tilbyder derfor flere former for undervisning og support.

Vores support løsninger består af rådgivning, opdatering, klippekortsordninger og telefon support tilpasset efter eget valg.