Har du brug for en salgs- & marketingschef?
Digitale kompetencer som en variable omkostning for dit hotel
15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.
Digitalisering, Hotel IMAP og den langsigtede strategi
Vi har udviklet en HOTEL IMAP med fokus på "Hvordan får jeg højest indtjening pr. gæst/værelse" men det kræver en mere langsigtet strategi og der er stor forskel på et storby-, konference- & provinshotel med eller uden restaurant.
OTA portaler
Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler
API Online booking
Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.
Spectra PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra
Search Marketing
Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.
Channel Manager
Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler
Meta Search Ads
Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv.
TecHotel PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso
Octopus PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus
Spar provisionen
Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google
Dynamiske priser
Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.
GDS aftaler
Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.
Google My Business
Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps
Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?
See
Opmærksomhed
Del de gode oplevelser
SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.
Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.
Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.
Think
Dit omdømme
Godt købmandsskab virker
THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.
Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.
Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.
Do
Synlighed
Synlighed er eksistens
Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.
DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.
De er altså købsparate.
For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.
Care
Loyalitet
Forøg din bundlinje
Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.
CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.
Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen.
Vi skaber resultater for dit hotel
15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.
Få flere direkte bookinger
Hotel Booking Website
Automatisk opdateret med sidste ny udvikling uden meromkostninger.
Gæste anmeldelser
Reducer dine lønomkostninger
Besvar nemt og hurtig dine gæster, når de giver dig en anmeldelse