Har du brug for en salgs- & marketingschef?

Digitale kompetencer som en variable omkostning for dit hotel

15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.

Digitalisering, Hotel IMAP og den langsigtede strategi

Vi har udviklet en HOTEL IMAP med fokus på "Hvordan får jeg højest indtjening pr. gæst/værelse" men det kræver en mere langsigtet strategi og der er stor forskel på et storby-, konference- & provinshotel med eller uden restaurant.

OTA portaler

Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler

API Online booking

Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.

Spectra PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra

Search Marketing

Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.

Channel Manager

Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler

Meta Search Ads

Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv. 

TecHotel PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso

Octopus PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus

Spar provisionen

Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google

Dynamiske priser

Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.

GDS aftaler

Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.

Google My Business

Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps

Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?

See

Opmærksomhed

Del de gode oplevelser

SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.

Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.

Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.

Think

Dit omdømme

Godt købmandsskab virker

THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.

Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.

Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.

Do

Synlighed

Synlighed er eksistens

Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.

DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.

De er altså købsparate.

For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.

Care

Loyalitet

Forøg din bundlinje

Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.

CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.

Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen. 

Vi skaber resultater for dit hotel

15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.

Få flere direkte bookinger

Hotel Booking Website

Automatisk opdateret med sidste ny udvikling uden meromkostninger.

Sælg flere gavekort

Få ejerskab over dine gavekort

9 ud af 10 hoteller betaler for meget i provision

Få konference leads

Hjælp din salgsafdeling

Hvem søger efter et sted til deres næste konference?

Gæste anmeldelser

Reducer dine lønomkostninger

Besvar nemt og hurtig dine gæster, når de giver dig en anmeldelse

Kontakt

Salg: +45 98 40 76 01
Marketing: +45 98 40 76 04
Support: +45 98 40 76 03

Åbningstider
Mandag - torsdag 08:30 - 16:00
Fredag 08:30 - 15.30

Cookie deklaration

Frederikshavn

Silovej 8 
9900 Frederikshavn 

Århus

Ny Banegårdsgade 55
8000 Aarhus