hotel rapportenota

Samtidig er vores egne hjemmesider og online bookinger ikke brugervenlige nok. De er alt for komplicerede. Alle systemer skal vedligeholdes, også hos OTAérne og det kræver tid, at opdatere med ensartet priser alle steder og ikke alle hoteller benytte Ratetiger og andre hjælpemidler.

Vores gæster kan simpelthen ikke kende forskel på hvilket univers de er i når de booker et hotelværelse.Har de så ændringer eller annulleringer og kontakter os direkte, bliver de MEGET frustreret når vi ikke kan hjælpe dem og henviser dem til en OTA.

Samtidig har OTAérne været rigtig gode til at give vores gæster den ide, at det er billigere at booke hos OTAérne end direkte på hotellerne. Vi vil jo altid være interesseret i at få bookingen direkte fremfor at skulle betale op til 25% til OTA’erne for, at gæsten har brugt deres ”motorvej”.

- Vi må erkende, at vi i hotelbranchen har sovet i timen. OTAérne har stille og roligt taget magten, og det koster i dag. Samtidig er vores egne hjemmesider og online bookinger ikke brugervenlige nok. De er alt for komplicerede. Alle systemer skal vedligeholdes, også hos OTAérne og det kræver tid, at opdatere med ensartet priser alle steder og ikke alle hoteller benytte Ratetiger og andre hjælpemidler.

Camilla Frost, General Manager at Hotel Jutlandia