PERFORMANCE MARKETING ELLER BRANDING?

Performance marketing er kort fortalt en måling af dine kampagners evne til at skabe henvendelse, leads og/eller salg, hvorimod de fleste kender værdien af en god branding kampagne.


 Det er ikke længere en tese, alt kan måles - data er vores fælles ven. Den ven som giver dig mulighed for de bedste resultater på bundlinien.

Begreber som quality score, ROI, leads, CPA, PPA mv. kræver opmærksomhed 24/7 hvis du vil lave god forretning.

Vi vil gerne være din tillidsfulde partner. Hjælpe dig med at frigøre tiden til de arbejdsopgaver som er din passion, optimere dine prioriteringer vedr. online marketing, lede og motivere dit team til salg. Vi måler og samler data fra din nuværende indsats og vores knowhow fører dig ikke ud i ikke profitable investeringer.


Med den rette strategi og kombination af tiltag, skabes en uundværlig forståelse for potentialet på de digitale platforme. Når vi har forstået dine målgrupper, kan vi optimere din markedsføring og målrette den direkte, så det giver dig flere kunder og besparelser på din eksisterende markedsføring.


Det kan være svært at få et overblik over mulighederne for digital annoncering - det er her vi, med over 13 års erfaring, kan hjælpe din virksomhed med performance marketing.


Glem alt om, at hjemmesiden skal være for alle. Start med det, der giver værdi for din forretning først – nemlig at generere leads til salgsafdelingen.

At være i toppen af Googles søgeresultater, er det samme som at have sin forretning på en travl gågade, det giver mere omtale og flere kunder.

Brugere der tilgås via remarketing køber i gennemsnit 50% mere end brugere, der tilgås via almindelige bannerreklamer.

Google Adwords annoncer forbinder dig med dine kunder netop i det øjeblik, de leder efter dine produkter og services.

På LinkedIn kan du segmenter på jobtitler, grupper og arbejdsplads så annoncering anbefales hvis du gerne vil ramme en bestemt målgruppe udfra job, branche eller geografi.

Facebook byder på helt unikke muligheder for målretning af din annoncering, hvor du vælger din målgruppe udfra køn, alder, geografi, uddannelse, civilstatus og interesser

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn m. fl. kan være en strategisk og meget afgørende kommunikationsplatform, der sikrer loyalitet og værdifulde relationer til dine kunder.

Nyhedsbreve er en billig og effektfuld markedsføring. Faktisk vil vi hellere kalde det for salgsmail i stedet for nyhedsbreve – for det handler jo om at optimere dit salg!

Følg dine leads’ adfærd på hjemmesiden og opret målrettede emails efter de købssignaler der efterlades på hjemmesiden.

Med Google My Business kan du få direkte forbindelse til dine kunder, uanset om de søger efter dig i Google Søgning, Google Maps eller Google+

Med Google Analytics kan du ikke blot måle salg og konverteringer. Du får også helt nye indblik i, hvordan de besøgende bruger dit website, hvordan de ankom til det, og hvordan du kan få dem til at blive ved med at komme tilbage.

Google Partners er virksomheder inden for online marketing, som Google har tillid til. Kig efter badget - Tjek vores Google Partner status


Christina Thyland

Marketing Manager

Direkte +45 9840 7604
Email: ct@slet-dette.idefa.dk

Du er altid velkommen til at kontakt os enten ved at udfylde formularen eller kontakte Christina direkte for en uforpligtende dialog.