Mit IdeFA er et SaaS værktøj der gør det nemt og overskueligt at få overblik over data og planlægge marketingaktiviteter fremadrettet.

Et værktøj vi selv har efterspurgt igennem mange år.

Få overblik over din data

Mit IdeFA samler automatisk din data ét sted. 

Her kan hurtig få overblik over dine besøgende og hvordan de finder din hjemmeside.

Dette overblik over hjemmesidens data gør det nemt for dig at planlægge din marketing fremadrettet. 

Der mange forskellige måder du kan markedsføre din virksomhed på.

Bruger du Mit IdeFA bliver det lettere og mere overskueligt for dig at holde styr på dine mange opgaver og nye ideer.

Få samlet dine kampagner og data i Mit IdeFA og få nemt skabt et overblik der styrker dit salg. 


Din virksomhed bliver i stand til at optimere sin onlineaktiviteter langt mere effektivt, ved hjælp af datamængden fra hjemmesiden. Ved at samle din data i et dashboard, giver det et overblik og optimalt beslutningsgrundlag. 

  • Online adgang med mulighed for ubegrænset antal brugere
  • Adgang til Real Time data (24-7)
  • Optimer dine markedsføringsaktiviteter og få en bedre ROI
  • Spar tid på at lede efter relevant data
  • Nem og hurtig data præsentation til andre afdelinger
  • Optimer dit samarbejdet med nuværende leverandører 
  • Få en bedre bundlinje via målbare KPI’er

Med Mit IdeFA får din organisation et samarbejdsværktøj som styrker interne kompetencer, giver en bedre forståelse og dermed et bedre samarbejde med eksterne samarbejdspartner.

  • Få værdifuld indsigt af dine besøgende på din hjemmeside
  • Planlæg din markedsføring. Planlæg kampagner og annonceringer på Google, Facebook, LinkedIn, Instagram og i aviser med marketingplanen.
  • Se dit marketingbudget, både for hver enkel kampagne og samlet for hele året
  • Sammenlign og find hurtigt det der giver dig den bedste ROI

Christina Thyland

Marketing Manager

Direkte +45 9840 7604
Email: ct@slet-dette.idefa.dk

Herunder kan du booke et møde med mig.

Sammen gennemgår vi Mit IdeFAs funktioner og hvordan Mit IdeFA kan skabe værdi for dig.