den digitale rejse hotelrådgivning

Gennem workshops og dialogmøder, kan vores hotelrådgivere give dig værdifulde råd og løsningsforslag. Vigtigere endnu, de får sat handling bag tankerne. 

Fordelene ved at holde møde med en hotelrådgiver, er at de oplever dit hotel som gæsterne også oplever det. Men modsat dine gæster, er hotelrådgiveren på dit hotel for at levere værdifuld viden, kommer med erfaring, rådgivning og får fuldt dine projekter til døren.

Vi vil her give eksempler på hvordan et møde med vores hotelrådgivere, kan give dig og dit hotel værdifulde indspark. 

Teknologi

Der findes mange digitale muligheder, der kan gøre oplevelsen med dit hotel endnu bedre.

Men udfordringen er at finde netop den digitale løsning, der giver mest værdi for dit hotel og dine gæster.

Det kan være en løsning der guider dine gæster til lokale oplevelser og skaber mersalg, et bæredygtigt gavekort system eller et bookingsystem tilpasset til dit hotel.

Vores hotelrådgivere arbejder dagligt med udviklingen af nye digitale løsninger. Vi har derfor stor indsigt i den teknologiske udvikling, og kan derfor rådgive jer til hvilke løsninger der giver mest værdi for jer.

Hjemmesiden

Hjemmesiden er din vigtigste salgskanal. Det er her dine gæster skal ende deres kunderejse og booke deres næste ophold.

Derfor er det så vigtigt at have styr på hjemmesiden.

Repræsenterer din hjemmeside oplevelsen af dine ophold og dit hotel? Indsamler din hjemmeside data, der gør din markedsføring mere præcis? Kan dine gæster navigere på din hjemmeside og booke dine ophold direkte?

Alle disse spørgsmål kan vores hotelrådgivere hjælpe dig med at besvare.

Vi har over 10 års erfaring indenfor webudvikling til hoteller.

Vi har de senest år, især arbejdet med brugen af data, og hvordan data kan styrke hotelbranchen.

Målgruppe afklaring

Du har selvfølgelig helt styr på din målgruppe. Du ved lige præcis hvem de er, hvad de vil have og hvad du skal gøre for at få dem til at booke hos dig.

Eller måske er det ikke helt så nemt et spørgsmål?

Vores hotelrådgivere kan hjælpe dig med at få afklaret hvem din målgruppe er.

Med en afklaring af dit hotels målgruppe, kan arbejdet med at tiltrække endnu flere gæster til dit hotel for alvor begynde.

Med en afklaring af din målgruppe, kan vores hotelrådgiver hjælpe med udviklingen af nye ophold, målrette din markedsføring langt mere præcist og indføre nye målrettede tiltag på hotellet.

Reason-To-Go

Dit hotel er ikke det eneste der tiltrækker folk til destinationen.

Derfor kan der være fordele ved at lave lokale samarbejdsaftaler

En hotelrådgiver kan hjælpe dig med sparing til udviklingen af nye ophold eller pakkeaftaler i samarbejdede med dit lokalområde.

Dit lokalområde kan nemlig være til at tiltrække flere gæster. Derfor kan det også være en fordel at bruge lokalområdet til at inspirer dine gæster, både i din markedsføring og på din hjemmeside.

Vores hotelrådgivere kan hjælpe dig med at få fortalt den gode historie om dit hotel og din destination.

Markedsføring

Sidst men ikke mindst. Markedsføring.

Vores hotelrådgivere kan hjælpe dig med at få mest muligt ud af dit markedsføringsbudget.

Ved hjælp af data fra blandt andet dit hotels hjemmeside, kan de guide dig til en bedre return on investment.

Sammen lægger I en plan for markedsføring, sociale medier og anmeldelser.

Alt det der er med til at skabe dit hotels omdømme blandt nuværende og potentielle gæster

Bonus: Kurser og læring

Du kan planlægge nok så meget og få ny teknologi, men hvis det ikke bliver en del af hverdagen, så går det desværre i stå.

Derfor tilbyder vi også kurser, der gør dine nye løsninger til en del af hverdagen på dit hotel.

Sammen med vores hotelrådgivere, kan du blive superbruger i dine nye systemer eller få gennemgang af brugen af din data.

Kunne du tænke dig en uforpligtende samtale om, hvordan vi sammen kan styrke dit hotel?
Så er du velkommen til at booke en uforpligtende samtale med os her