hotelinspirationnyhedsbreve

Guide jeres gæster til de unikke og lokale oplevelser de kun kan opleve på jeres destinationer.

Ifølge en undersøgelse udført af Skift, benytter 49% af de rejsende TripAdvisor til at planlægge deres ferie. Kun 21% benytter destinationens hjemmesider, derimod bruger 40 % anbefalinger fra venner og familie i deres planlægning.

Mange rejsende ønsker at ”opdage” destinationen. Gode beskrivelser og anbefalinger af lokale og unikke oplevelser - som ikke lige står øverst når man søger på Google eller på TripAdvisor – kan give jeres gæster den ekstra oplevelse der gør de kommer igen eller anbefaler destinationen - og jeres hotel.

Jeres gæster skal nok finde Tivoli, HC Andersens hus, ARoS eller Utzon centeret. Det er de små ”hemmelige” seværdigheder I skal bruge energi på.

Det siger måske sig selv, men sørg også for at holde jeres anbefalinger opdateret. Især omkring de lokale festivaler og arrangementer, så jeres gæster ikke bliver skuffede når de ankommer.

Der kan være mange fordele ved at tænke på anbefalingerne som korte blogindlæg. Anbefalingerne bliver mere beskrivende og gæsterne får større incitament til at dele jeres anbefalinger blandt familie. Hvis I benytter blogindlæg med relevante links, holder I desuden jeres gæst på jeres side længere, fremfor hvis I kun benytte links der sender gæsten videre.

Med blogindlæg kan I også bruge billede der fremhæver alt det smukke og spændende fra jeres område. I får også bedre mulighed for at styre det visuelle indtryk, som jeres gæst får af destinationen.

Hvis I vælger at skrive disse blogindlæg, vil vi desuden anbefale jer at gøre det nemt at navigere i. Jeres gæster skal håndtere mange informationer når de skal undersøge deres rejsemuligheder og så giver det bare hurtige point, hvis jeres hjemmeside er nem og overskuelig at navigere rundt på.

Nyhedsbreve

Hvis du sidder og tænker; ”hold da op det meget arbejde. Tænk hvis ingen bruger det.” Jamen så er svaret; DU skal da bruge det.

Sådanne blogindlæg er jo oplagte at sende ud i nyhedsbreve eller del dem på de sociale medier. Frist jeres gæster med oplevelser de kun kan finde på jeres destination eller på jeres hotel.

Giv de der har besøgt jer, anledning til igen og igen, at fortælle deres venner og familie om deres fantastiske ophold hos jer.