Dine gæsters rejse fra tanke til handling, er fyldt med bump, huller og fristelser.
Det er desværre ikke en lige vej, især ikke online. Vi har nemlig aldrig haft så mange muligheder og tilbud, som vi har i dag.

Ved at målrette din markedsføring efter dine gæsters behov.

Det kræver en online strategi og det kan vi hjælpe dig med.

Vi har 13 års erfaringer med moderne drift på nettet, og på baggrund af din data, kan vi skabe den rette strategi og målrette din online markedsføring.

Vi leverer rådgivning baseret på målbare resultater, som hjælper dig med at træffe de rigtige marketingbeslutninger.

I tæt dialog med dig, kan vi strukturer dataindsamlingen og målretter din marketing så den giver mest værdi for dig og dine gæster.

I vores arbejde med digital markedsføring, anvender vi strategien See, Think, Do, Care.

Strategien skal forstås, som den klassiske salgstragt


Øverst i tragten er SEE.

SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.

Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.

Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.

Herefter følger THINK.

THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.

Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser. Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.

Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.

DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.

De er altså købsparate.

For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.

Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.

CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.

Ved at udsende nyhedsbreve og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen. 




Gennem workshops og dialogmøder, kan vi hjælpe dig værdifulde råd og løsningsforslag. 

Vigtigere endnu. Vi får sat handling bag tankerne. 

Vi hjælper dig med at få afklaret hvem dine målgrupper er.

Med en afklaring af dine målgrupper, kan arbejdet med at tiltrække endnu flere gæster for alvor begynde.

Sammen lægger vi en strategi for din gæsters rejse fra tanke til handling.



Et af de vigtigste elementer i din markedsføring er data.

Din data gør det muligt hele tiden at forbedre dine resultater.

For at gøre det endnu nemmere at følge med i din data, har vi skabt IO Planner.

Se hvor mange der besøger din hjemmeside, hvor på nettet gæsterne finder dig og hvor mange der booker direkte.

I IO Planner får du blandt andet få overblik over, hvilke af dine søgeord der giver dig flest gæster.

Her kan du også følge med i dine betalte annoncer og dit indhold på de sociale medier. 

IO Planner giver dig også mulighed for at planlægge din markedsføring for hele året.

Flemming Bonkegaard

Hotel Rådgivning

Direkte: +45 9840 7601
Mobil: +45 4056 0206
Email: fb@slet-dette.idefa.dk 

Connect on LinkedIn

Vil du i gang med det samme?

Få mere ud af din online markedsføring med IdeFA gruppen

Herunder kan du booke et møde med mig.

Sammen planlægger vi en fremadrettet strategi for dig.