Anmeldelser

Besvar dine anmeldelser nemt og hurtig

Vi samler dine anmeldelser fra de mange danske og udenlandske online portaler ét sted.

Bedre omdømme giver flere gæster

Vidste du at:

  • 81% læser altid anmeldelser før de booker deres ferie.
  • 92% læser altid anmeldelser før de booker et bord.
  • Der læses i gennemsnit 9 anmeldelser, før der bliver booket.

IO Planner samler alle dine anmeldelser ét sted, så du hurtigt får et overblik. 

Det betyder også at du hurtigt kan få besvaret dine anmeldelser og meldt falske anmeldelser, inden dine gæster læser dem.

Effektive og nemme arbejdsgange

Værktøjet sender dig en e-mail, når du modtager nye anmeldelser og kan opsættes specifikt til den enkelte medarbejder eller afdeling. Det betyder også at du hurtigt kan få besvaret dine anmeldelser og meldt falske anmeldelser, inden dine gæster læser dem. 

Besvar dine anmeldelser nemt og hurtig

Du kan desuden følge med i din rating på tværs af portaler og sammenligne din virksomheds anmeldelser med andres.

  • Få organiseret arbejdet med dine anmeldelser
  • Spar arbejdstid og effektiviser din indsats
  • Besvar nemt alle dine anmeldelser
  • Få overblik over dine anmeldelser på alle de vigtigste portaler
  • Få overblik over dine ratings på alle de vigtigste portaler
  • Overvåg udviklingen af dit online omdømme
  • Få adgang til konkurrent analyser
  • Få email notifikationer der holder dig opdateret

Alle anmeldelser samlet ét sted

Få værdifuld indsigt i dine gæsters oplevelser via anmeldelser på både:

  • Facebook
  • Google 
  • Trustpilot
  • Tripadvisor
  • Yelp
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Expedia
  • Og mange flere

Vil du gerne høre mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig.

Sådan håndterer du kritiske anmeldelser

Det er ikke alle anmeldelser der er lutter ros, men det giver værdi at besvare selv de kritiske kommentarer.

Det er vigtigt at huske, at de gæster der giver dig anmeldelser, gør det for at hjælpe.

De har måske haft en uheldig oplevelse og de ønsker ikke det sker igen. Så selvom  det ikke altid er formuleret høfligt, er det ment som en hjælp.  

Anmeldelser skal ses som et udtryk for at dine gæster er engageret og vil bruger tid på at dele deres oplevelser.

Se derfor dine gæsters anmeldelser, som en mulighed for at få en samtale med dem.

På den måde ved dine gæster også at du har set deres anmeldelse og er bevidst om deres ris og ros.

Du kan ikke aflæse gæstens kropssprog eller høre deres toneleje i en online anmeldelse.

Derfor kan selv neutrale anmeldelser lyde negative.

Selvom det nogle gange kan være svært at aflæse, så er der mere at vinde ved at give et svar, end at lade din gæst tro at ingen har læst deres anmeldelse.

En rigtig god måde at komme i gang med samtalen, er ved at stille spørgsmål.

Har de f.eks. oplevet problemer med temperaturen på værelset, dyner eller puder, kunne man f.eks. spørge om de kontaktede receptionen angående problematikken?

Det kunne vise sig der var sket en misforståelse og det nemt kunne være løst. Selvom det ikke ændrer deres oplevelse på hotellet, vil det give de gæster der læser anmeldelserne værdifuld viden.

Ved at stille spørgsmål og være nysgerrig, mindsker du også risikoen for tvivl. Du får også mulighed for at komme med et langt bedre svar til gæsten.

Måske var gæsten, på trods af sit sprogbrug, slet ikke så vred som teksten lød. Måske kan du give dem et svar, der gør at de gerne vil komme igen.

Husk at langt de fleste ikke vil deltage i den dialog, du får skabt med din tidligere gæst.

Men ikke desto mindre er det vigtigt at huske at de læser med. Du skal selvfølgelig koncentrere dig om at svare den konkrete anmeldelse, men husk at dit svar måske kan løse nogle af de tvivlsspørgsmål en potentiel gæst kunne havde.

Mellem 70% og 80% anvender anmeldelser til at beslutte hvor de skal booke deres næste ophold. Derfor er dit svar både for at hjælpe din tidligere gæst og dine potentielle gæster.

Når det så er sagt, så ved vi godt at det kan være krævende og ensomt at svare på kritiske anmeldelser.

Men får du besvaret anmeldelsen, stillet de rigtige spørgsmål og måske endda starter en samtale med den kritiske gæst, så kan du vinde nye gæster.

Hvis du vil sikre at du får besvaret dine anmeldelser, så er det er klart en fordel at få samlet dem alle ét sted.

IO Planner samler dine anmeldelser, så du kan få et overblik og så du nemt og hurtigt kan besvare dem.

IO Planner giver dig desuden besked, når du modtager nye anmeldelser.

Du behøver ikke længere at logge ind på hvert enkel bookingside for at se om du har fået nye anmeldelser.