Dialog giver de bedste resultater for dig og dit hotel

Vi kan sammensætte de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning og kender alle hotel begrebene som RevPAR, RevPAC, OTAérne, GDS, PMS, Channel Manager, Revenue Management osv.

Få flere direkte bookinger

Hotel Booking Website

Automatisk opdateret med sidste ny udvikling uden meromkostninger.

Sælg flere gavekort

Spar provisionen

Få ejerskab over dine gavekort og forøg dit gensalg

Få konference leads

Direkte til din salgsafdeling

Hvem søger efter et sted til deres næste konference?

Gæste anmeldelser

Spar lønomkostninger

Besvar nemt og hurtig dine gæster, når de giver dig en anmeldelse

Digitalisering i hotelbranchen

Det er ikke længere en mulighed ikke at være med digitalt. Det er en forventning og et krav fra gæsterne.

Håndter dine gæsters anmeldelser korrekt

Få værdifuld indsigt i dine gæsters oplevelser via anmeldelser, og besvar dem nemt og hurtigt.

Få overblik med en Marketingplan

Vind en del af provisionen tilbage fra OTA'erne med data og målrettet markedsføring.

Professionel Hotel Fotografering

Præsenter jeres hotel med inspirerende billeder, der sælger drømmen til jeres gæster.

Lav Landingssider der skaber værdi

Vigtigheden af din landingpage er ernorm og skal skabe værdi for dine gæster og på din bundlinje.

Chat online med dine gæster (real time)

Chat-funktionen giver en mere effektiv betjening af dine gæster og flere direkte bookinger.

Dit booking flow har stor betydning

Få værdifuld viden, effektiviser dit booking flow og gør det nemt for dine gæster at booke direkte.

Guest Management giver dit hotel mersalg

Få bedre indsigt i gæsternes kunderejse fra de tjekker ind, til de tjekker ud igen.

Google My Business er fundamentet for dit hotel

Google My Business er udviklet til at styrke din online tilstedeværelse og synlighed.

Nr. 1 på Google på dit eget brand

Hvis du har googlet dit hotel, ved du at OTA’erne kæmper hårdt for at stjæle dit hotels brand.

Pop-ups er en effektiv måde at genere leads

Få flere konverteringer og tilmeldinger til dit nyhedsbrev samt genere flere leads.

Fasthold dine loyale gæster med nyhedsbreve

Nyhedsbrevet er et godt markedsførings-redskab til at øge antallet af direkte bookinger.

OTA portaler

Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler

API Online booking

Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.

Spectra PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra

Search Marketing

Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.

Channel Manager

Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler

Meta Search Ads

Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv. 

TecHotel PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso

Octopus PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus

Spar provisionen

Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google

Dynamiske priser

Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.

GDS aftaler

Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.

Google My Business

Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps

Vi skaber resultater for dig og dit hotel

Vi sammensætter de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning

Billede af Guest Management Flemming Bonkegaard

Flemming Bonkegaard

Guest Management

+4598407601 fb@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Søren Guldbæk Olsen

Søren Guldbæk Olsen

Guest Management

98407602 sgo@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Sebastian Holst

Sebastian Holst

Guest Management

+4598407605 sh@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Christian Nordentoft

Christian Nordentoft

Guest Management

+4598407608 cn@idefa.dk vCard

Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?

See

Opmærksomhed

Del de gode oplevelser

SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.

Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.

Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.

Think

Dit omdømme

Godt købmandsskab virker

THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.

Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.

Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.

Do

Synlighed

Synlighed er eksistens

Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.

DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.

De er altså købsparate.

For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.

Care

Loyalitet

Forøg din bundlinje

Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.

CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.

Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen. 

Kontakt

Salg: +45 98 40 76 01
Marketing: +45 98 40 76 04
Support: +45 98 40 76 03

Åbningstider
Mandag - torsdag 08:30 - 16:00
Fredag 08:30 - 15.30

Cookie deklaration

Frederikshavn

Silovej 8 
9900 Frederikshavn 

Århus

Haslegårdsvej 8
8210 Aarhus V