Dialog giver de bedste resultater for dig og dit hotel
Vi kan sammensætte de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning og kender alle hotel begrebene som RevPAR, RevPAC, OTAérne, GDS, PMS, Channel Manager, Revenue Management osv.
Få flere direkte bookinger
Hotel Booking Website
Automatisk opdateret med sidste ny udvikling uden meromkostninger.
Få konference leads
Direkte til din salgsafdeling
Hvem søger efter et sted til deres næste konference?
Gæste anmeldelser
Spar lønomkostninger
Besvar nemt og hurtig dine gæster, når de giver dig en anmeldelse
Digitalisering i hotelbranchen
Det er ikke længere en mulighed ikke at være med digitalt. Det er en forventning og et krav fra gæsterne.
Håndter dine gæsters anmeldelser korrekt
Få værdifuld indsigt i dine gæsters oplevelser via anmeldelser, og besvar dem nemt og hurtigt.
Få overblik med en Marketingplan
Vind en del af provisionen tilbage fra OTA'erne med data og målrettet markedsføring.
Professionel Hotel Fotografering
Præsenter jeres hotel med inspirerende billeder, der sælger drømmen til jeres gæster.
Lav Landingssider der skaber værdi
Vigtigheden af din landingpage er ernorm og skal skabe værdi for dine gæster og på din bundlinje.
Chat online med dine gæster (real time)
Chat-funktionen giver en mere effektiv betjening af dine gæster og flere direkte bookinger.
Dit booking flow har stor betydning
Få værdifuld viden, effektiviser dit booking flow og gør det nemt for dine gæster at booke direkte.
Guest Management giver dit hotel mersalg
Få bedre indsigt i gæsternes kunderejse fra de tjekker ind, til de tjekker ud igen.
Google My Business er fundamentet for dit hotel
Google My Business er udviklet til at styrke din online tilstedeværelse og synlighed.
Nr. 1 på Google på dit eget brand
Hvis du har googlet dit hotel, ved du at OTA’erne kæmper hårdt for at stjæle dit hotels brand.
Pop-ups er en effektiv måde at genere leads
Få flere konverteringer og tilmeldinger til dit nyhedsbrev samt genere flere leads.
Fasthold dine loyale gæster med nyhedsbreve
Nyhedsbrevet er et godt markedsførings-redskab til at øge antallet af direkte bookinger.
OTA portaler
Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler
API Online booking
Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.
Spectra PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra
Search Marketing
Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.
Channel Manager
Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler
Meta Search Ads
Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv.
TecHotel PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso
Octopus PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus
Spar provisionen
Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google
Dynamiske priser
Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.
GDS aftaler
Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.
Google My Business
Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps
Vi skaber resultater for dig og dit hotel
Vi sammensætter de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning
Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?
See
Opmærksomhed
Del de gode oplevelser
SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.
Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.
Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.
Think
Dit omdømme
Godt købmandsskab virker
THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.
Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.
Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.
Do
Synlighed
Synlighed er eksistens
Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.
DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.
De er altså købsparate.
For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.
Care
Loyalitet
Forøg din bundlinje
Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.
CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.
Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen.