Tiderne er forbi, hvor de store kædehotellerhvert år erobrede mere og mere af markedet, var langt foran med adgang til viden og indsigt og investere massivt i store komplekse og meget dyre værktøjer som gav enorme konkurrence fordele.
Markedet har forandret sig, investeringer i digitalisering og adgang til viden og indsigt om dine gæster er nemt, hurtigt og tilgængelig for alle hoteller i dag.
Løbende dialog giver de bedste resultater for dig og dit hotel
IdeFA Gruppen har mere end 15 års erfaring i hotel branchen og har samarbejdet med en bred vifte af hoteller (læs cases for Hotel Koldingfjord, Ruths Hotel, Hotel Svanen) hvilket gør os til en erfaren samarbejdspartner.
Forretningsudvikling
Produktmarkedstrategi, branding & positionering i markedet
Kompetence udvikling
Uddannelse, viden og indsigt om digitale værktøjer til dine medarbejdere
Boost dit online salg
Salgs- & marketing medarbejdere til en skalebar & variable omkostning
10 udvalgte fordele dit hotel kan opnå ved at samarbejde med os
- Digitale løsninger og strategier, der er skræddersyet til dit hotels unikke behov og mål.
- Rådgivning og kompetenceudvikling til dien medarbejdere til at opbygge digitale færdigheder og viden.
- Effektive produktmarkedsføringsstrategier og brandingkampagner, der hjælper dit hotel med at differentiere sig fra konkurrenterne og forøge dit salg.
- En styrket online tilstedeværelse og synlighed, der øger dine muligheder markant for at tiltrække nye gæster og fastholde eksisterende.
- Løbende support og rådgivning til at sikre, at hotellet kan opnå de bedste resultater og fortsætte med at forbedre sin digitale tilstedeværelse over tid.
- Ekspertise og erfaring i at arbejde med hoteller og hotelbranchen med vores IdeFA TeamWork koncept
- Brug af de nyeste teknologier og trends inden for digitale løsninger og markedsføring.
- En mere effektiv og økonomisk markedsføringsindsats, da digitale løsninger ofte er mere omkostningseffektive end traditionelle marketingmetoder.
- En mere konkurrencedygtig position i markedet gennem øget synlighed og stærkere differentiering fra konkurrenterne.
- Mulighed for at fokusere mere på den daglige drift af hotellet, da vi tager os af udviklingen og vedligeholdelsen af dine digitale løsninger og strategier.
Få hjælp til ansøgningen hos SMV:Digital
Vi skaber resultater for dig og dit hotel
Vi sammensætter de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning
OTA portaler
Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler
API Online booking
Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.
Spectra PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra
Search Marketing
Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.
Channel Manager
Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler
Meta Search Ads
Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv.
TecHotel PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso
Octopus PMS
Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus
Spar provisionen
Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google
Dynamiske priser
Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.
GDS aftaler
Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.
Google My Business
Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps
Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?
See
Opmærksomhed
Del de gode oplevelser
SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.
Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.
Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.
Think
Dit omdømme
Godt købmandsskab virker
THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.
Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.
Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.
Do
Synlighed
Synlighed er eksistens
Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.
DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.
De er altså købsparate.
For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.
Care
Loyalitet
Forøg din bundlinje
Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.
CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.
Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen.