Skal vi skabe vækst sammen med digital udvikling som drivkraft for dit hotel i en foranderlig branche?

Tiderne er forbi, hvor de store kædehotellerhvert år erobrede mere og mere af markedet og var langt foran med adgang til viden og indsigt og investere massivt i store komplekse og meget dyre værktøjer som gav enorme konkurrence fordele. 

Markedet har forandret sig, investeringer i digitalisering og adgang til viden og indsigt om dine gæster er nemt, hurtigt og tilgængelig for alle hoteller i dag og i en tid med mangel på medarbejdere er det afgørende at finde nye og innovative løsninger for at opretholde et højt serviceniveau.

Vores ekspertise i forretningsudvikling vil hjælpe dit hotel med at opnå bedre resultater og en øget indtjeningen. Vi analyserer og optimerer dine processer for at sikre, at dit hotel er så effektivt og rentabelt som muligt.

Vi skaber resultater for dig og dit hotel

Vi sammensætter de digitale kompetencer som dit hotel har brug for til en variable omkostning

Forretningsudvikling

Produktmarkedstrategi, branding & positionering i markedet

Kompetence udvikling

Uddannelse, viden og indsigt om digitale værktøjer til dine medarbejdere

Boost dit online salg

Salgs- & marketing medarbejdere til en skalebar & variable omkostning

Løbende dialog giver de bedste resultater

IdeFA Gruppen har mere end 15 års erfaring i hotel branchen og har samarbejdet med en bred vifte af hoteller (læs cases for Hotel Koldingfjord, Ruths Hotel, Hotel Svanen) hvilket gør os til en erfaren samarbejdspartner.

Billede af Guest Management Flemming Bonkegaard

Flemming Bonkegaard

Guest Management

+4598407601 fb@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Søren Guldbæk Olsen

Søren Guldbæk Olsen

Guest Management

98407602 sgo@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Sebastian Holst

Sebastian Holst

Guest Management

+4598407605 sh@idefa.dk vCard

Billede af Guest Management Christian Nordentoft

Christian Nordentoft

Guest Management

+4598407608 cn@idefa.dk vCard

OTA portaler

Opsætning af værelser og stort kendskab til de fleste OTA kanaler

API Online booking

Erfaring med udvikling af PMS integrationer til flere PMS systemer.

Spectra PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Spetra

Search Marketing

Dit hotel skal væres synlig de rigtige steder og tidspunkter.

Channel Manager

Kendskab til Ratetiger, Yieldplanet og opsætning til OTA og GDS kanaler

Meta Search Ads

Kendskab til tjenester som Google Hotel Ads, Tripadvisor, Trivago, Kayak osv. 

TecHotel PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Picasso

Octopus PMS

Stort kendskab til Property Management Systemet Octopus

Spar provisionen

Få flere direkte bookinger ved at være nr. 1 på Google

Dynamiske priser

Erfaring med priser på forskellige pris- og dækningsbidrags niveauer.

GDS aftaler

Kendskab til Global Distribution Systemer Amadeus, Galileo, Sabre og Worldspan.

Google My Business

Opsætning af dit hotels faciliteter, som gæsterne kan se via søgning og maps

Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?

See

Opmærksomhed

Del de gode oplevelser

SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.

Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.

Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.

Think

Dit omdømme

Godt købmandsskab virker

THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.

Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.

Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.

Do

Synlighed

Synlighed er eksistens

Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.

DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.

De er altså købsparate.

For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.

Care

Loyalitet

Forøg din bundlinje

Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.

CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.

Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen. 

Kontakt

Salg: +45 98 40 76 01
Marketing: +45 98 40 76 04
Support: +45 98 40 76 03

Åbningstider
Mandag - torsdag 08:30 - 16:00
Fredag 08:30 - 15.30

Cookie deklaration

Frederikshavn

Silovej 8 
9900 Frederikshavn 

Århus

Haslegårdsvej 8
8210 Aarhus V