Kampagner, der
fylder kalenderen
Vi har udviklet og eksekveret kampagner for leisureophold, julefrokoster og nytårsarrangementer. Resultatet? Fuld belægning til både julefrokost og nytår en måned før deadline – år efter år.
Opsætning af dedikerede landingssider inden for Danske Hotellers retningslinjer har gjort det nemt for gæster at booke direkte og for hotellet at måle effekten af indsatserne.
Skarp positionering
Skarp positionering i et konkurrencepræget marked
Da konkurrenten Peak 12 åbnede, bistod vi med konkurrentanalyser, SoMe-overblik og konkrete råd til, hvordan Golf Hotel Viborg kunne differentiere sig gennem både kommunikation og unikke leisure-tilbud.
Vi har rådgivet i brugen af LinkedIn som salgsplatform for konferencer, optimeret rekrutteringsindsatsen – særligt for køkkenpersonale – og håndteret sager, hvor lokale hoteller har forsøgt at drage fordel af Golf Hotel Viborgs brand.
Fleksibel support
og digital udvikling
Vi har løbende hjulpet med opdatering af hjemmesiden, herunder opsætning af formularer, optimering af billedbrug og teknisk support inden for kædens rammer.
Vi har også sikret hotellet en ny, velfungerende Facebook-annoncekonto efter tabet af den gamle, så annonceringen kunne fortsætte uden afbrydelse.
Data, indsigt og optimering
Regelmæssig rapportering og gennemgang af resultater giver mulighed for at dele konkrete nøgletal internt og i Danske Hoteller.
Vi har testet og evalueret forskellige annonceformater og budskaber, analyseret målgrupper og udviklet en positioneringsstrategi, der sikrer optimal udnyttelse af annoncebudgettet.
Et samarbejde med
dokumenteret effekt
Golf Hotel Viborg valgte at vende tilbage til IdeFA efter et halvt års samarbejde med et andet bureau.
Siden da har vi igen bidraget til, at hotellet slår salgsrekorder år efter år – og kan melde udsolgt til flere og flere af deres arrangementer.