18 års udvikling,

vækst og salg

Et partnerskab med digital gennemslagskraft

Siden 2007 har vi samarbejdet tæt med Ruths Hotel om at styrke både gæsteoplevelsen og den digitale forretning.

Målet har altid været klart: At levere løsninger, der matcher hotellets høje standarder – og skabe målbare resultater, der kan mærkes på bundlinjen.

I dag er samarbejdet kendetegnet ved en kombination af strategisk sparring, digitale løsninger og kampagner, der både fastholder gæster og tiltrækker nye.

Fra udgift
til ejerskab

En af de mest markante succeser er udviklingen og implementeringen af et gavekortmodul, der har givet Ruths Hotel fuldt ejerskab over salget.

Tidligere var gavekortprocessen forbundet med gebyrer og eksterne udbydere – nu går betalingen direkte ind på hotellets konto, og systemet er enkelt at administrere.

Løsningen blev udviklet i et tæt 50/50-partnerskab og har siden inspireret flere af vores andre hotelkunder.

Få ejerskab over dine gavekort


"Vi er yderst tilfredse med vores gavekortsystem fra IdeFA. Det har fra start fungeret upåklageligt, og det har medvirket til en kontinuerlig stigning i salg af gavekort.

Rent administrativt er det nemt at håndtere, og pengene går uden gebyrer direkte ind på vores egen konto"

-  Thor Bastholm fra Ruths Hotel

En digital rejse i
konstant udvikling

Ruths Hotel har gennem årene været en sand “first mover” – altid klar til at teste nye idéer og investere i digitale løsninger, der styrker brandet.

Vi har blandt andet stået for re-design af de seneste fire hjemmesider, optimering af brugeroplevelsen og opbygning af en stærk online tilstedeværelse.

Strategiske indsatser har omfattet

  • Implementering af Google Performance Max for at maksimere synlighed og konverteringer
  • Målrettede brand- og salgskampagner med skarp segmentering
  • Strategi og kampagnespor til salg af møder og konferencer
  • Løbende sparring om platformvalg, budgetallokering og test af budskaber

Resultater,

der kan måles

Gennem en klar emailstrategi og optimering af nyhedsbrevsflows er tilmeldingsraten steget markant – helt op til 3,53 % af alle besøgende på hjemmesiden.

Samtidig er gavekort omsætningen vokset støt, og kampagner har skabt stærk synlighed både nationalt og internationalt.

Med en fleksibel digital infrastruktur kan Ruths Hotel nu hurtigt tilpasse sig markedsbehov og udnytte nye muligheder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fokus på fremtiden

Partnerskabet med Ruths Hotel bygger på tillid, fælles ambitioner og en delt forståelse af, at digitale værktøjer er mest værd, når de omsættes til konkret vækst.

Vi fortsætter med at levere rådgivning, udvikling og kampagner, der giver målbare resultater – og som holder Ruths Hotel helt fremme i feltet.

Flere cases

Ruths Hotel

HjemmesideAnnonceringBrandguideGavekortStrategi

Hotel Herman bang

HjemmesideGavekort

Hotel Koldingfjord

HjemmesideAnnonceringBrandguideGavekortStrategi

Hotel Nordbo

HjemmesideAnnonceringBrandguideStrategi

Hotel Dalgas

Hjemmeside

Hotel Amerika

HjemmesideStrategi

Kompas Hotel

Strategi

Golf Hotel Viborg

HjemmesideAnnonceringStrategi

18 års erfaring indenfor hotelbranchen

Vi tilbyder også muligheden for at sammensætte et dedikeret team af eksperter, der fungerer som jeres eksterne salgs- og marketingafdeling

Billede af Partner Flemming Bonkegaard

Flemming Bonkegaard

Partner

+4598407601 fb@idefa.dk vCard

Billede af Digital Marketing Specialist Sidsel Frank

Sidsel Frank

Digital Marketing Specialist

+4598407604 sf@idefa.dk vCard

Billede af Digital markedsføring Sebastian Si Holst

Sebastian Si Holst

Digital markedsføring

+4598407605 sh@idefa.dk vCard

Billede af Partner Søren Guldbæk Olsen

Søren Guldbæk Olsen

Partner

+4598407602 sgo@idefa.dk vCard

Åbningstider

Mandag - torsdag 08:30 - 16:00
Fredag 08:30 - 15.30

Cookie deklaration

Frederikshavn

Silovej 8 
9900 Frederikshavn 

Århus

Viborgvej 159A
8210 Aarhus V