Landingpage

Vigtigheden af din landingpage er ernorm

IdeFA Gruppen kan rådgive og hjælpe dig med at skabe perfekte landingssider, der skaber værdi for dine gæster, men vigtigst af alt også på din bundlinje.

Hvad er en landingpage?

En landingpage, eller på dansk landingsside, er i teorien hvilken som helst side på din hjemmeside, hvor dine gæster kan "lande".

Lidt mere konkret, så er en landingpage oftest den side gæsterne lander på, når de har klikket på en annonce. Du må aldrig sende gæsterne ind på din forside, det er meget vigtigt, at du skaber en unik landingsside.

Du SKAL have call to action på din landingsside!

Uanset hvad formålet end måtte være med din landingsside, så er det uhørt vigtigt at du har call to action på din landingpage. Det er dig der henleder gæsten på din landingpage til at foretage en handling, og denne handling skal være nem at udføre. Det kan være knapper til Online booking, ring op, email, kontaktformular etc.  

Er dit indhold skrevet til din besøgende, Google eller måske en blanding?

Det er vigtigt at dit tekst på din landingpage ikke bare er en SEO tekst, der skriger langt væk af at være målrettet Googles algoritmer. Dine landingpages skal indeholde værdiskabende indhold, der giver gæsten svar eller tilmed vækker interesse for dit hotel eller ydelse. Det skal være en fangende tekst, der giver dine gæster lyst til at læse og skaber en nysgerrighed i dem. 

Skab troværdighed

Det er ligeledes rigtig vigtigt, at du får skabt troværdighed via din landingpage eller bare hjemmeside generelt. Det kunne for eksempel være et billede af de medarbejdere, der sidder klar til at hjælpe gæsten, så de får et nærmere indblik i hvem der er klar til at hjælpe dem. Man kunne også vise et billede af receptionisten, som folk kan forvente at se bag skranken - og ikke bare et stockphoto. 

IdeFA Gruppen kan rådgive og hjælpe dig med at skabe perfekte landingssider, der skaber værdi for dine gæter, men vigtigst af alt også på din bundlinje. 

Hvad er formålet med din landingpage?

Hvad vil du gerne have dine gæster til?

  • Det er særdeles vigtigt med en handlingsplan.
  • Hvad er formålet med din landingpage og hvad vil du have den besøgende, eller rettere sagt kommende gæst, til at gøre på din side?
  • Er det et produkt eller ydelse der skal sælges?
  • Har du nogle vigtige budskaber til dine gæster?
  • Skal de tilmelde sig dit nyhedsbrev?  

Vil du gerne høre mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig.

Eksempel på måling af en landingpage

En landingpage er ikke et færdigt grafisk katalog, men en løbende proces hvor vi sammen måler og forbedre, optimere og splittester så vi sammen kan få flest mulige gæster til laveste investering.