Ønsker du mere salgspower?
Digitale kompetencer som en variable omkostning
15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.
Sådan bliver dit hotel fundet på Google Travel
Google My Business forbinder dit hotel med de der aktivt leder efter deres næste ophold på Google. Derfor er det så vigtigt din Google My Business er…
TripAdvisor åbner op for direkte bookinger
Kampen om metasearch markedet tager til. Måske er det til din fordel..
Skab gæster for livet
Udnyt de mange digitale muligheder vi har i dag og skab en kontakt til dine gæster, der varer længe efter de er taget hjem.
Et godt råd til at få flere gode anmeldelser
Et ophold på et hotel er ikke bare et værelse med seng og badeværelse. Det er en oplevelse.
TripAdvisor reagerer på beskyldninger om snyd
TripAdvisor har fornyeligt udgivet en rapport over de anmeldelser de modtager. Rapporten udkommer i kølvandet på anklager fra det britiske…
Hvad kan data fortælle os om vores udenlandske gæster
Tal fra Visit Danmark peger på at når udenlandske gæster bliver inspireret til at besøge Danmark, er det især på baggrund af tidligere erfaringer med…
Den digitale gæsts rejse
Vi har valgt at gøre det nemt at se hvordan vores kompetencer kan hjælpe. Dette har vi valgt at gøre ved at illustrere den digitale gæsts rejse.
Det er hverken pris, beliggenhed eller værelse der er afgørende
75% af rejsende bruger anmeldelser når de skal afgøre hvilket hotel de vil booke. 53% fravælger hoteller hvis anmeldelserne er dårlige, på trods af…
Giver du dine anmeldelser et like?
Har du svaret og liket dine anmeldelser i dag? Der er mange fordele at hente ved at være aktiv og engageret i jeres anmeldelser.
Frist jeres gæster med det lokale og unikke
Guide jeres gæster til de unikke og lokale oplevelser de kun kan opleve på jeres destinationer.
Vi giver hinanden langt flere oplevelser
Der er ikke mange gode undskyldninger for ikke at sælge sine egne gavekort som hotel. Salget af gavekort har de sidste mange år været stigende. Ifølge…
Har du et overblik over hvem dine kernegæster er?
Dine gæster efterlader en masse relevante informationer når de booker på dit hotel. Det er blandt andet disse informationer der kan være nøglen til…
OTAerne er presset fra flere sider
Der kommer flere og flere opgør mod de store udenlandske OTAer. Vi forventer dette vil komme både gæster og hoteller til gode.
Sådan kan du styrke dit omdømme online
Der er meget få ting der er vigtigere end dit hotels online omdømme, når vi snakker om at øge dine direkte bookinger.
Den perfekte gave til dine gæster – og dit hotel
Der er mange fordele ved at have sit eget gavekort system. Gavekort er både en god forretning, godt for din markedsføring og kan være med til at skabe…
Vi har 3 gode råd til dig, der vil nå ud til dine tidligere gæster
Det er langt dyrere at få nye gæsters opmærksomhed end at tiltrække tilbagevendende gæster.
Er du hvor gæsten rejser?
Jeres gæsters kunderejse starter tidligt og på mange forskellige platforme. Er jeres hotel der hvor jeres gæster begynder at blive inspireret,…
Giv jeres gæster den bedste service – også online
Hvis vi skal finde noget, så søger vi efter det på Google. Google anvendes så meget, at det er blevet et verbum. ”Jeg Googler det lige”. Til…