Ønsker du mere salgspower?
Digitale kompetencer som en variable omkostning
15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.
Lanceringen af det nye Hotel Nordbo
Den arktiske metropol med vokseværk.
Nuuk er en by med mange spændende projekter og især ét af de projekter har vi har fulgt tæt.
Nye grønne toner på Hotel Dalgas.
De sidste 60 år, har Hotel Dalgas taget godt imod de besøgende i Brande, og de sidste 5 år, har vi sørget for at Hotel Dalgas har kunne tage godt imod…
Vi fejrer vores 15 års samarbejde med Ruths Hotel
Vores samarbejde med Ruths Hotel begyndte i 2007. Sammen med Ruths Hotel udviklede vi Gavekort modulet.
Ruths Hotel har nu 100% ejerskab over salget…
Vi fejrer 14 års samarbejde med Hotel Koldingfjord
Siden 2007 har vi sørget for at Hotel Koldingsfjords hjemmeside er lige så rar at besøge, som hotellet selv.
Andelen af direkte bookinger er steget i 2020
Øget markedsføring på det danske hjemmemarked giver flere direkte bookinger.
Sælger du gavekort?
Black Friday, Cyber Monday og julen står for døren og det er derfor et oplagt tidspunkt til at fokusere på salget af gavekort.
Her er svaret på hvorfor du skal overvåge dine anmeldelser
Fordi det er den eneste måde at komme falske anmeldelser til livs på.
Sådan håndterer du kritiske anmeldelser
Det er ikke alle anmeldelser der er lutter ros, men det giver værdi at besvare selv de kritiske kommentarer.
Sådan håndterer du falske anmeldelser
Falske anmeldelser kan koste dig gæster, hvis du ikke reagerer hurtigt.
Sådan besvarer du dine positive anmeldelser
Besvar dine positive anmeldelser og styrk relationen til dine gæster.
10 gode råd til dig der besvarer anmeldelser
Dine anmeldelser har stor betydning for din virksomhed
Her er hvad du skal vide om online anmeldelser
Mennesker stoler på mennesker. Derfor har anmeldelser så stor en betydning for vores beslutninger.
Sådan gør du dit ophold endnu mere interessant
Præsenter dine gæster for seværdigheder, arrangementer og oplevelser der passer til lige præcis deres ferie.
Løsningen der giver alle en god oplevelse
Vi tilbyder nu en løsning, hvor du nemt kan fortælle om lokale arrangementer og seværdigheder på din hjemmeside. Helt uden at du skal spekulere på at…
Giv dine kunder et tilbud de ikke siger nej til - Simpelt redskab til at øge konverteringen
Nyhedsbreve er et værdifuldt redskab, hvis du skal have dine kunder til at handle hos dig igen.
5 gode grunde til at få en hotelrådgiver tilknyttet dit hotel
Gennem workshops og dialogmøder, kan vores hotelrådgivere give dig værdifulde råd og løsningsforslag. Vigtigere endnu, de får sat handling bag…
Hotellernes mest oversete aktiv
Har I kørestolsvenlige elevatorer på jeres hotel eller niveau fri adgang? Handicapvenlig parkering? Allergivenlige værelser? Glutenfri og laktosefri…
Kampen om hotellernes værelser
Kampen om markedet er i fuld gang blandt de forskellige online travel agencies og Google. Det betyder der vil blive udviklet nye produkter eller…