Ønsker du mere salgspower?
Digitale kompetencer som en variable omkostning
15 års erfaring med udvikling, viden og indsigt i hotelbranchen som forøger din indtjening og giver markante besparelser.
Gå efter lysten til at rejse!
Når du ud til potentielle gæster når de er mest klar på at tage af sted? Hvis svaret ikke er ”JA!” så er dette blogindlæg til dig. Med Facebooks…
Fortæl den autentiske fortælling om dit hotel
Vi søger i højere grad autentisk indhold når vi skal beslutte os. Derfor er det en fordel at gøre det nemt for jeres gæster at finde.
Har du Googlet dit hotel for nyligt? Google Hotel Finder har fået en make-over.
Google har lanceret en ny version af deres Google Hotel Finder. Er jeres informationer opdateret?
OTA fylder meget i den moderne hotelbranche i dag.
OTA fylder meget i den moderne hotelbranche i dag, hvor bookingsites er noteret for op mod halvdelen af alle værelsesbookninger.
Vi må erkende, at hotellerne har sovet i timen.
Samtidig er vores hjemmesider og online bookinger ikke brugervenlige nok. De er alt for komplicerede. Alle systemer skal vedligeholdes, også hos…
Det handler ikke om at skabe ny business.
Vi mister derfor loyalitetsforholdet til gæsten, der primært foretager sit valg ud fra tilgængelighed og prisniveau, og når man benytter de…
Nu kan der betales med LIKES for næste hotel ophold?
I min daglige research på nettet fik jeg viden om, at et hotel i Sydney tilbød gratis overnatninger, hvis gæsten havde nok follows på de sociale…
Hotellerne befinder sig i en dødsspiral, lyder det fra Universitetslektor
Hotelbranchen er i dag mere presset end nogensinde før. Der er store udfordringer og enorme summer på spil, når det gælder om at fange danske…
Hotel dag hos IdeFA - Hvorfor Channel Manager?
Det er vigtigt, at man benytter sig af den viden og de mange redskaber, som nu er til rådighed i branchen, og det handler for hotellet om selv at gøre…
Hotel dag hos IdeFA - Dynamiske priser større indtjening og flere gæster
Priserne på værelserne bør i højere grad reguleres ud fra kriterier som sæson og belægning på hotellet, lyder opfordringen fra Klaus Hjulmand.