Hurtig og effektiv support
Har du brug for hjælp eller en opgave som skal løses her og nu?
Med et klippekort kan du få hjælp til alle de funktioner, der er brugt i dine løsninger dvs. support, grafik, layout, opdateringer & indholdsproduktion.
Klippekort
Vores mål er at etablere et langvarigt, tillidsfuldt samarbejde med dig og vi tilbyder derfor flere former for efterfølgende support og rådgivning.
Et klippekort er en supportkonto, som du opretter hos IdeFA Gruppen og dermed kan du få hjælp til alle de funktioner, der er brugt i dine digitale løsninger dvs. support, grafik, layout, opdateringer & indholdsproduktion.
Klippekortet er opdelt i enheder af 30 minutters varighed. Et "klip" kan opdeles i to, hvis din forespørgelse kan besvares kort.
Telefon support
Du kan henvende dig alle hverdage ml. kl. 8.30 - 16.00 og få svar på dine spørgsmål
Online support
Vi yder også online support og kan hjælpe dig via din egen skærm.
Klippekortet tilhører virksomheden, der har købt det.
Hver gang du henvender dig angående support, bliver din konto nedskrevet med de takster, der er aftalt og klippekortets indehaver modtager en email, når kortet skal fornyes. Hvis en opgave ikke kan løses indenfor et klippekorts resterende "klip", kontakter vi dig med henblik på en evt. fornyelse af aftalen.
Et klippekort har ingen udløbsdato men ubenyttet tid udbetales ikke.
"Vi er ovenud tilfredse, og Søren og Morten springer til med det samme, hvis det er noget. Jeg giver IdeFA min varmeste anbefaling og de største roser"
Merethe Stegemeier, MesseC
"Man oplever aldrig at være til besvær, men at være velkommen med ønsker og spørgsmål – det er et godt gammeldags kundeforhold, som ellers kan være svært at finde"
Morten Anderson, Dansk Cykel Union
"Med IdeFA har vi en stærk digital samarbejdspartner der har fingeren på pulsen og altid rykker hurtigt på vores ideer og ønsker"
Carsten B. Jørgensen, Peugeot Aalborg